livet är inte lätt

Blev just utsatt för mobbing... Proffessor Snape sa att jag hade fula glassögon.. Jag gick direkt till dumbledore och förklarade vad som hade hänt. Han sa bara att det var sant och skrattade åt mig. Gick till toaletten och fick stöd från missnöjda Murtle. En fin tjej dedär!

Efter att pratat me Murtle ett tag så kändes det bättre då jag hade lättat mitt hjärta.. Gick till sällskapsrummet och satt och vänta på att mina vänner ska komma..



En bild på min fina vän Neville <3


Pussilipuss från Harry


Kommentarer
Postat av: Linn

tycker den där grodan är läskig :p händer denna torsdag då ?

2009-11-26 @ 12:03:29
URL: http://sweetthingss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0