Idag

Sitter här och äter Bertiebotsbönor i alla smaker.. Det fanns många av min favorit, snor. ASGOTT! Fast fanns en hel del av hallonsmak också. Men dom hatar jag, usch!

Håller på att laga mitt trollspö.. Hagrid råka sätta sig på den. Gick av på en gång såklart.. Imorgon har jag prov om hur man odlar madagoror. Önska mig lycka till! 

En fin omslagsbild. Knappt photoshopad. Bara lite grann på Hermiones ögon. Då hennes ögon är för stora för hennes ansikte egentligen.. vet inte om jag fick säga dedär.. isåfall förlåt Hermione<3

Pusspuss från eran Harry


Kommentarer
Postat av: Ron

Hej Harry!

Vad fin din blogg är, du är verkligen duktig på att skriva. Jag själv är väldigt dålig på att blogga! du får gärna lära mej sen ;)

2009-11-26 @ 08:48:11
URL: http://ronweasleyslife.blogg.se/
Postat av: Hermione

Jasså mina ögon e stora ?! Jävla glasögon tönt !

2009-11-26 @ 08:51:40
URL: http://liillai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0