harry hissar / dissar


Mina kära vänner - Mina vänner ställer verkligen upp för mig i vått och torrt. Ron, Hagrid, Hermione och såklart Neville. Ni är verkligen toppen. Även fast ni är ganska dumma när ni mobbar mig. Men bortsett från det. Kan inte vara arg på er ni e så puttinuttiga! :)

Bertiebotsbönor i alla smaker - Jättegoda godisar enligt mig, eller kanske inte alla är så speciellt goda. Särskillt inte choklad och jorgubb. Snor är min personliga favorit!




Jobbiga lärare - Alla lärare har bara klagat på mig denna vecka och mobbat mig. Kan ju inte rå för att jag har inte hunnit skaffa mig nya glasögon? Lite jobbigt. Men diss på dom som lärare som mobbas!

Hagrids gaser - Att Hagrid har gaser vet nog alla. Men menar, han borde tänka på alla andra människor som finns i närheten. Tror jag ska köpa en medicin i diagongränden åt honom som ska hjälpa så hans gaser försvinner. Är ju lite less..


Kommentarer
Postat av: Ron

tack Harry för att du gillar mej, men det är inte jag som mobbar dej utan det är du som mobbar mej :o

2009-11-27 @ 20:15:00
URL: http://ronweasleyslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0