beslut..

Har varit och kollat på nya brillor.. har haft mina glassögon sen jag gick i dagis. Kanske är dags att skaffa nya! Funderar på några av dom här. Tyck till om vilka jag ska köpa. Alla kostar runt 55.000-75.000 galjoner. Är ganska rik så har ju som råd med dessa bågar. Dom är alla specialtillverkade och har ett ljud som man kan följa om man tappar bort dom. Det är liksom bara att ropa "glassögon, hit" så kommer dom. Inget speciellt med de, men bra att upplysa nya läsare som inte är så van med magi.

,
1.

2.

3.

4







PUSS PUSS FRÅN HARRY


Kommentarer
Postat av: Ron

Hej harry,

Jag tycker också att det är dags för dej att byta, , Dom gick ju sönder du vet när vi var på toaletten häromdagen. jag tycker du ska ha dom gröna!:) Dom kommer verkligen framhäva dina blåa ögon.



Från din underbara Ron

2009-11-26 @ 13:35:09
URL: http://ronweasleyslife.blogg.se/
Postat av: Draco Malfoy

Jaha, är du rädd potter?

harry toapapper?

Är du rädd för att inte kunna se, harry?

Harry är du rädd för att inte kunna se dementorerna?

Är du rädd harry för att bli retad av eleverna i ditt elevhem potter? Av dina svartskalliga vänner harry?

2009-11-26 @ 14:45:56
Postat av: Ginny

Du måste ju ha dom tredje! Dom är sååå sexiga och kommer att se snygga ut på dig ;D Fast det gör allt på dig <3

2009-11-26 @ 21:54:21
Postat av: Ron

Jag trodde jag kunde lita på dej, men där hade jag fel! Nu kommer hela världen få reda på att jag diarreade idag vid lunchen :(

2009-11-27 @ 20:01:59
URL: http://ronweasleyslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0